Artikelen en facilitaire producten zijn onmisbaar in een kantoor, zorginstelling, restaurant of iedere andere omgeving. Vanuit onze eerlijke en transparante manier van werken ben je altijd verzekerd van het juiste advies. Bij ons ben je op het juiste adres voor proactief advies over onder andere kostenbesparing, de juiste keuze van producten en bestelwijze. Wij zijn altijd bereid om samen met je naar de best passende invulling van service te kijken en je te adviseren op verdere besparingsmogelijkheden.
Een presentatie of scrumsessie houden? Ervoor zorgen dat alles in je logistieke omgeving aanwezig is om je pakketten te verzenden. Nooit zonder papier of toners komen te zitten en nog veel meer... De juiste producten op het juiste moment, zodat iedereen gezond, efficiënt en met plezier kan werken. Met ons grote assortiment aan facilitaire en kantoorartikelen, voorraadsysteem op maat, webshop mogelijkheden, bruikleen assortimenten en doordat wij altijd op de hoogte zijn van de nieuwste snufjes zijn wij de totaalontzorger voor ieder kantoor. All-in online, de webshop van Martin Cuypers.
Op zoek naar kaarthouders of menukaarten voor je lunchroom, stijlvolle pictogrambordjes om je gasten de weg te wijzen, krijtborden of kliklijsten om gasten te informeren of? In een restaurant, hotel of lunchroom hoort het vanzelfsprekend te zijn dat er heerlijke koffie aanwezig is, maar iedereen verdient het toch om van koffie te genieten? Ook als je zelf aan het werk bent of een pauze neemt in je bedrijfskantine. In hospitality is sfeer een belangrijk onderdeel en met een selectie van de juiste producten maak je de ruimte af. Zorg ervoor dat je gehele omgeving hospitality uitstraalt, van zowel de ontvangstruimte tot aan de toiletomgeving, pas dan voelt iemand zich echt welkom!
Bij healthcare denken we aan woonruimtes voor ouderen of patientenzorg, maar ook wachtruimtes bij praktijken. Comfort, gemak en het tonen van de juiste informatie is hierbij belangrijk. Leest je bezoeker graag een boekje, zorg er dan voor dat deze altijd beschikbaar zijn. Zorg voor de juiste patientengegevens op het labeltje of pasje. Geef op een duidelijke manier de vluchtroute weer, zorg voor brandpreventie artikelen en heb altijd een EHBO kit in huis. Speciaal voor de zorg hebben we microbiologisch geconcentreerde schoonmaakmiddelen welke in het gebruik ook veilig en gezond zijn. Voor toiletomgevingen hebben we een geurneutralisator. Zorg voor een hygiënische omgeving waar iedereen zich thuis voelt.
Wil je ons GOED VERHAAL eerst beleven? Bezoek de all-in Martin Cuypers inspiratietour
Wij zijn mede-aandeelhouder van Quantore. Dit is een coöperatie van ruim 400 kantoor- & facilitaire specialisten. Samen hebben we een enorme inkoopkracht en behoren we tot de belangrijkste spelers in de markt Gezamenlijk hebben wij een zeer groot inkoopvolume van facilitaire- en kantoorartikelen. Hierdoor kunnen we je zeer scherpe prijzen bieden. Daardoor heb je als klant van Martin Cuypers altijd scherpe en eerlijke prijzen.
In ons centrale magazijn liggen ruim 24.000 producten klaar voor verzending. Alle denkbare facilitaire- & kantoorartikelen die in verschillende omgevingen worden gebruikt zijn in het assortiment vertegenwoordigd, van kleine schrijfwaren tot grote kantoormachines en facilitaire benodigdheden. Het logistieke centrum is verregaand geautomatiseerd en gemechaniseerd om zo kosten te minimaliseren.
Hierdoor kunnen wij snel leveren en hoef jij alleen nog maar via onze webshop te bestellen.
Dit is dé oplossing voor totale ontzorging op gebied van voorraadbeheer waarbij je tevens tijdswinst creëert. Samen met jou stellen we een kernassortiment van producten vast welke jij en je collega’s veel nodig hebben. Met dit kernassortiment richten we een centrale voorraadkast in voor kantoor- & facilitaire benodigdheden bij jullie op locatie. We bieden de mogelijkheid tot een fysiek voorraadsysteem en een voorraadsysteem op afstand.
Onze eigen logistieke allrounders komen met de benodigde frequentie deze voorraadkasten bijvullen. Je hoeft dan enkel nog de artikelen te bestellen welke je niet met regelmaat nodig hebt. We kunnen je hierbij voorzien van afnamelijsten, zodat je precies weet wat er aangevuld is en je dit intern kunt monitoren.
Met het voorraadsysteem heb je een voorraadkast op locatie. Deze kast bevat alle facilitaire- en kantoorartikelen die je veelvuldig nodig hebt. Het beheer van deze kast(en) ligt volledig bij Martin Cuypers. Wij zorgen ervoor dat er altijd voldoende artikelen aanwezig zijn door dit met de gewenste frequentie aan te vullen. Op deze manier heb je nooit te veel voorraad liggen en ben je minder tijd kwijt met het bestellen van artikelen. De regie ligt volledig bij ons, waarbij we je natuurlijk wel altijd op de hoogte houden van de uitgaven. Totale ontzorging.
Veel klanten maken naar tevredenheid gebruik van ons voorraadsysteem. Benieuwd of dit een passende oplossing is voor jullie organisatie?
Welke stappen doorlopen we voordat we een voorraadsysteem inrichten voor jou?
Op zoek naar de juiste kwalitatieve partner voor de inkoop van facilitaire- en kantoorbenodigdheden?
Een geheel vrijblijvend advies over het uitschrijven van een tender of aanbesteding of simpelweg geïnformeerd worden over de ontwikkelingen in de markt? Met onze kennis en ervaring van de markt bieden wij bedrijven en instellingen een vrijblijvende marktconsultatie op het gebied van inkoop van facilitaire- & kantoorbenodigdheden.
Deze marktconsultatie kun je vervolgens gebruiken bij het uitschrijven van een tender, aanbesteding of inventarisatie. Hiermee kun je een weloverwogen keuze maken voor de best passende leverancier. Een open en eerlijk advies, zodat je niet achteraf voor verrassingen komt te staan. De juiste keuze vooraf moet ook de juiste keuze achteraf zijn.
Wij voelen ons verantwoordelijk voor de wereld waar wij samen leven. Het zou toch zonde zijn als onze kinderen en kleinkinderen niet meer van deze wereld kunnen genieten. We adviseren je daarom graag over het creëren van een duurzame omgeving. Of dit nu voor office, hospitality of healthcare is, we kijken altijd met een groen oog mee.
Lees wat wij doen voor een groenere wereld.
Vraag ons naar advies op het gebied van duurzaam inkopen en duurzame producten. Wij gaan hierover graag met je in gesprek, zodat we samen kunnen zorgen voor een mooie duurzame toekomst.
De medewerkers binnen een organisatie zijn niet altijd degenen die de kosten financieren. Wij begrijpen dat je als financieel verantwoordelijke de controle en grip wilt houden op de bestellingen binnen jouw organisatie. Om deze reden bieden wij diverse mogelijkheden om het bestelgedrag te monitoren en de eindverantwoordelijke hiervan op de hoogte te houden.
Zo houden we grip op bestellingen door gebruik te maken van:
Zijn er binnen jullie organisatie verschillende vestigingen en/of bestellers van artikelen en facilitaire benodigdheden? Dan kan het belangrijk zijn om op de hoogte te blijven over de algehele bestelwijze. Door unieke autorisatiemogelijkheden in onze webshop ben je altijd op de hoogte van alle uitgaven. Op het moment dat bestellingen geplaatst worden door bijvoorbeeld collega’s, kun jij een kopie van deze bestellingen ontvangen, om de bestelling vervolgens te accorderen. Zodra het akkoord is, wordt de bestelling door ons in behandeling genomen.
Deze autorisatiemogelijkheid kunnen we op maat voor jullie maken. Zo kun je bijvoorbeeld ook een krediet voor bestellingen instellen of een vastgesteld maximum budget per besteller hanteren. Ook autorisaties voor bepaalde assortimenten en bedragen zijn mogelijk.
Door middel van rapportages achteraf blijf je op de hoogte van de ontwikkelingen van je uitgaven. Samen bepalen we de inhoud en de frequentie van de gewenste rapportage, waarbij het uitgangspunt is dat jij altijd op de hoogte bent en we samen kunnen bijsturen.
Vraag ons naar de mogelijkheden voor de pérfecte oplossing van het monitoren en overzichtelijk houden van bestellingen binnen jouw organisatie.
Met ons facilitaire mogelijkheden gecombineerd met een ruim aantal kantoorbenodigdheden kunnen we je compleet ontzorgen. In samenwerking met vaste partners kunnen we je voorzien van veel facilitaire producten en oplossingen. Onderstaand zijn slechts enkele voorbeelden. Veel facilitaire oplossingen kunnen we direct leveren. Indien het niet in ons assortiment zit kunnen wij altijd aan door middel van een maatwerk oplossing aan de juiste producten komen.
Bij ons zijn alle benodigdheden voor in een kantine verkrijgbaar, zowel frisdranken als koude dranken, snoep als koekjes, cup a soup als noodles en servies als vaatwastabletten. Alles om je kantine te voorzien van alle benodigdheden voor dit heerlijke rust- of klankbordmomentje.
Niet alleen een rustmomentje voor jezelf of je collega’s, maar ook een onuitwisbare indruk achterlaten bij je eigen relaties. Een mens kan zich geen 8 uur per dag volledig concentreren op haar werk. Dat relaxmomentje is essentieel om optimaal te presteren en het maximale uit jezelf te halen. Door even weg te lopen van je werkplek ben je ook meteen in beweging. Wij relaxen en klankborden met onze collega’s in onze eigen cate, hoe is dit bij jullie geregeld?
De medewerkers zijn binnen een bedrijf het belangrijkste goed. Zijn er werkzaamheden waarbij je collega’s gevaarlijke risico’s lopen en beschermingsmiddelen nodig hebben om deze risico’s te beperken? Grote kans dat wij deze in ons assortiment hebben.
Niet alleen in gevaarlijke omgevingen zijn beschermingsmiddelen van belang. Op publieke plekken en op kantoor hoort bijvoorbeeld een EHBO-kit met alle toebehoren aanwezig te zijn. Ga samen met ons door jouw omgeving en wij zullen adviseren in de juiste middelen voor een veilige omgeving.
Een schone (werk)omgeving en sanitair straalt professionaliteit en vertrouwen uit naar werknemers en bezoekers. Wij bieden je diverse cleaning producten van zowel A-merken als alternatieve merken. Denk hierbij aan schoonmaakmiddelen, poetsdoeken, afvalzakken, bezems etc. Alles wat je in je poetskast hebt staan. Wil je kwaliteit, maar wel betaalbare producten, laat je dan eerst door ons adviseren.
We komen indien gewenst zelfs langs met schoonmaak specialisten om ter plaatse het juiste advies te geven over reinigen. Denk hierbij aan doseerhoeveelheden, opslag of de juiste producten voor bepaalde schoonmaakwerkzaamheden.
Je sanitair is een visitekaartje voor je gasten en medewerkers. Vaak het ondergeschoven kindje bij het (her)inrichten van een omgeving. Een schoon en hygiënisch sanitair hoort echter overal aanwezig te zijn. Door gebruik te maken van eenzelfde uitstraling en merk in een toiletomgeving en keuken hoef je niet veel verschillende disposables meer te bestellen en voelt dit als prettig. Wij richten complete toiletomgevingen in samen met onze partner Katrin. We zoeken naar de best passende producten voor jullie omgeving en al vanaf 10 dispensers in de mix bieden we je deze zelfs gratis aan met een bruikleenovereenkomst. De papierwaren en vullingen zijn tevens bij ons verkrijgbaar. Vraag ons naar de mogelijkheden voor jouw sanitaire omgeving.
Houd je bestelprocessen overzichtelijk door alle kantoor- & facilitaire artikelen te bestellen bij één leverancier. Je maakt gebruik van al onze voordelen en houdt daarbij de volledige controle. Wel zo gemakkelijk.